Wydawca: Power Box Sp. z o.o.
Wybrzeże Gdyńskie 2
01-531 Warszawa
Na licencji Wydawnictwa Wędkarski Świat
Adres do korespondencji i przesyłek:
Jasnodworska 3
01-745 Warszawa
Kontakt: tel. 501 336 183
PROTOKÓŁ REKLAMACJI
w związku z niezgodnością z umową sprzedaży dokonanej na warunkach ustawy
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):…………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta: …………… ……………………………………………………………………………………………………….
Telefon kontaktowy: …………………………………… adres e-mail: …………………………………………………….
Data nabycia towaru .. ……………………….. Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: ………………………..
Opis produktu – prenumerata czasopisma …………… ………………………………………………………………………………..
Cena zakupu brutto ……………………………………………………………
Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) decydujących o niezgodności z umową :
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ………………………………………………………………………………..
Żądanie sposobu usunięcia wady towaru : ………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.
……………………….. …………………………………………
Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację
(wypełnia sprzedawca)
Decyzja dotycząca uznania reklamacji: UZNANA / ODRZUCONA
wyjaśnienie decyzji:……………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………
Sposób załatwienia reklamacji:
………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………
– Wymiana towaru na nowy ………………………
– naprawa ……………………………………………….
– obniżenie ceny do ………………………………….
– zwrot pieniędzy ……. kwota …………………………….. zł.
Inne uwagi:
……………………………………………………………….
(data i podpis sprzedawcy)
Uwaga: W przypadku uznania reklamacji do protokołu dołączyć dokument potwierdzający zakup i oba dokumenty dołączyć do ewidencji księgowej. W przypadku sprzedaży na paragon fiskalny warunkiem odliczenia VAT jest dołączenie ORYGINAŁU paragonu fiskalnego.